Tootegrupid

Maksetingimused

Müügitingimused

1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad Beauty Pro e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Beauty Pro e-poest ostmisel internetiaadressilt  www.beautypro.ee. Kauba müüja on Beauty Pro OÜ (edaspidi: müüja), aadress Roosikrantsi 17 Tallinn 10119, registrikood 10639536, tel 6418655, e-posti aadress info@beautypro.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2.  Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.beautypro.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
 
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1.  Tellimusi saab e-poes esitada kliendina sisse logides.
2.2.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 
2.3.  Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4.  Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5.  Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6.  Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.7. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul. 
3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1.  Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad 20%-list käibemaksu.
3.2.  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses.
3.3.  Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu.
3.4.  Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel.

4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1    Kaupa saab tellida Beauty Pro esindusse, Post24 pakiautomaati, SmartPOSTi pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.
4.2    Kauba kättesaamine esindustest.
4.2.1. Kauba väljastamine toimub esinduste lahtioleku aegadel ja aadressidel mille leiad kodulehelt www.beautypro.ee.
4.2.2. Kliendile väljastatakse esindustest kaubad arve alusel.
4.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.2.4. Kauba tellimisel kättesaamiseks meie esindustest ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.2.5. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.3.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 60 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Post24 pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 60 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3.3. Esmaspäevast neljapäevani enne kella 12.00 tehtud tellimused jõuavad peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati järgmiseks päevaks. Reedest pühapäevani ostetud kaup jõuab pakiautomaati hiljemalt müügilepingu jõustumisele järgneval teisipäeval. Saartele jõuab kaup 3 tööpäeva jooksul.
4.3.4. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
4.3.5. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.3.6. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 
4.4.  Kauba kättesaamine kulleriga
4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 59 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani enne kella 12.00 ostetud ja kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 9.00 – 17.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt järgneval teisipäeval ajavahemikus kell 9.00 – 17.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.5.  Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1.  Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
5.2.  Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel).
6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient teavitama müüjat meiliaadressile info@beautypro.ee või kauba kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu (kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel) või kullerteenuse kasutamisel meiliaadressile info@beautypro.ee.
6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
6.4.  Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Kõik kaubad, mida klient soovib tagastada tuleb saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
6.5.  Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid ja muud tarvikud).
6.6.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6.7.  Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1.  Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
7.2.  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@beautypro.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.5.  Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.5.  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

8 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
8.1. Beauty Pro vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Beauty Pro ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekkinud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Beauty Pro ei vastuta Kliendile tekkinud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Beauty Pro ei saanud mõjutada ette näha.

 

Müügitingimused

1. ÜLDSÄTTED
1.1. Käesolevad Beauty Pro e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Beauty Pro e-poest ostmisel internetiaadressilt  www.beautypro.ee. Kauba müüja on Beauty Pro OÜ (edaspidi: müüja), aadress Roosikrantsi 17 Tallinn 10119, registrikood 10639536, tel 6418655, e-posti aadress info@beautypro.ee. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2.  Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.beautypro.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
1.3.  Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
 
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1.  Tellimusi saab e-poes esitada kliendina sisse logides.
2.2.  Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. 
2.3.  Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4.  Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5.  Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
2.6.  Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.7. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul. 
3. KAUBA HIND, MAKSEVÕIMALUSED
3.1.  Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad 20%-list käibemaksu.
3.2.  Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses.
3.3.  Juhul, kui Klient ei vali tellitud kaubale ise järele tulemist, lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu.
3.4.  Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel.

4. KAUBA KÄTTESAAMINE
4.1    Kaupa saab tellida Beauty Pro esindusse, Post24 pakiautomaati, SmartPOSTi pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.
4.2    Kauba kättesaamine esindustest.
4.2.1. Kauba väljastamine toimub esinduste lahtioleku aegadel ja aadressidel mille leiad kodulehelt www.beautypro.ee.
4.2.2. Kliendile väljastatakse esindustest kaubad arve alusel.
4.2.3. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
4.2.4. Kauba tellimisel kättesaamiseks meie esindustest ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
4.2.5. Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.3.  Kauba kättesaamine pakiautomaadist
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 2.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 60 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3.2. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Post24 pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.10 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 60 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.3.3. Esmaspäevast neljapäevani enne kella 12.00 tehtud tellimused jõuavad peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati järgmiseks päevaks. Reedest pühapäevani ostetud kaup jõuab pakiautomaati hiljemalt müügilepingu jõustumisele järgneval teisipäeval. Saartele jõuab kaup 3 tööpäeva jooksul.
4.3.4. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
4.3.5. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.3.6. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 
4.4.  Kauba kättesaamine kulleriga
4.4.1. Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.99 €. Juhul kui tellimuse maksumus ületab summat 59 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
4.4.2. Esmaspäevast neljapäevani enne kella 12.00 ostetud ja kulleri poolt kohaletoimetatav kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile ostu sooritamisele ülejärgneval päeval ajavahemikus kell 9.00 – 17.00. Reedest pühapäevani ostetud kaup tarnitakse kulleriga kliendi poolt märgitud aadressile hiljemalt järgneval teisipäeval ajavahemikus kell 9.00 – 17.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku.
4.4.3. Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
4.5.  Kauba kontroll
4.5.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.5.2. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüjat.
4.5.3. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1.  Müüja kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ulatuses, mis on vajalik kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a posti- või kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik kauba kliendile kättetoimetamiseks.
5.2.  Müüjal puudub internetipanga vahendusel kauba eest tasumisel juurdepääs kliendi pangaandmetele.
6. KAUBA TAGASTAMINE, LEPINGUST TAGANEMINE JA TAGASIMAKSED
6.1.  Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest, v.a toote puuduste ilmnemisel).
6.2.  Kauba tagastamiseks peab klient teavitama müüjat meiliaadressile info@beautypro.ee või kauba kättesaamiseks kasutatud pakiautomaadi kaudu (kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel) või kullerteenuse kasutamisel meiliaadressile info@beautypro.ee.
6.3.  Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
6.4.  Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Kõik kaubad, mida klient soovib tagastada tuleb saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
6.5.  Vastavalt võlaõigusseadusele ei kehti taganemisõigus kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt avatud pakendiga kosmeetika, parfüümid ja muud tarvikud).
6.6.  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6.7.  Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.
7. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VASTUTUS
7.1.  Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni.
7.2.  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile info@beautypro.ee. Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
7.5.  Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
7.5.  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

8 VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
8.1. Beauty Pro vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Beauty Pro ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekkinud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Beauty Pro ei vastuta Kliendile tekkinud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Beauty Pro ei saanud mõjutada ette näha.